تبلیغ رایگان در 1400 گروه تلگرامی مدیریت شده +دریافت پکیج ویژه

دسته بندي : وب و برنامه نویسی » آموزش های وب
اگر از کاربران تلگرام هستید و به دنبال سوپر گروه های جذاب و فعال تلگرام میگردی که سالم باشند و از جستجو در اینترنت و گروه های بی کیفیت خسته شدی با عضویت در سوپر گروه هایی که ما برای شما فراهم کردیم همیشه راحت شوید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

موضوعات = سرگرمی - فیلم و کلیپ و عکس - علمی - ورزشی - داستان و چت - دوستیابی - کتابخوانی و بزرگسالان - اخبار - پزشکی و سلامت - موسیقی - مداحی - گروههای مد و آرایش - فرهنگی - هنری - استیکربازار - عاشقانه - کامپیوتر - مذهبی - تبادل - تبلیغات - بازاریابی - آشپزی - و انواع گروههای طنز و جذاب دیگر

لیست گروه های انگلیسی، عربی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، چینی، روسی، ترکی و ....

هدیه ویژه : پکیج کامل کسب درآمد از تلگرام و اینستاگرام + ربات فوق پیشرفته اینستاگرام + 3 عدد برنامه فارسی ساخت اپلیکیشن اندروید + نرم افزار ثبت 3500 بک لینک همگی به صورت رایگان داخل پکیج!

میانگین نفرات هر گروه 500 نفر تا برخی از گروه ها هم بیش از 2000 و 3000 تا هست و میشه گفت حداقل بیش از 100 هزار کاربر فعال که روزانه در گروه ها فعالیت میکنند دردسترس شما خواهد بود برای تبلیغاتتان!

تمامی گروه ها توسط ادمین ها نظارت می شود و همچنین هر چند وقت یکبار به خریداران پکیج، لینک های جدیدتر ارسال خواهد شد

فایل اول : آدرس لینک عضویت تمامی سوپر گروه های ویژه
فایل دوم : پکیج کامل کسب درآمد از تلگرام
فایل سوم : ربات فوق پیشرفته اینستاگرام (فالو کردن خودکار کاربران براساس هشتگ، فالوور، ... لایک کردن خودکار، کامنت گذاری براساس هشتگ و ... به صورت خودکار و ..... -> این ربات با قیمتهای مختلف حتی تا 200 هزار تومان در سطح برخی وب سایتهای در حال فروش هست)
فایل چهارم : پکیج کامل کسب درآمد از اینستاگرام
فایل پنجم : پکیج کامل کسب درآمد از اینترنت (گلچین پکیج های مختلف کسب درآمد از اینترنت)
فایل ششم : 3 عدد برنامه ساز فارسی اندروید گرافیکی بدون نیاز به دانش برنامه نویسی (همراه با آموزش فارسی)
فایل هفتم : نرم افزار ثبت 3500 بک لینک (با استفاده از این نرم افزار برای سایت یا وبلاگ خود در 3500 سایت برتر بک لینک ثبت کنید و باعث بهبود رتبه سایت خود در موتور های جستجو و افزایش بازدید بشوید.)
دسته بندی: وب و برنامه نویسی » آموزش های وب

تعداد مشاهده: 9744 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

حجم فایل:38,985 کیلوبایت

 قیمت: 63,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل