پاورپوینت اصول بازاریابی

دسته بندي : وب و برنامه نویسی » آموزش تجارت الکترونیک
دانلود پاورپوینت با موضوع اصول بازاریابی،
در قالب ppt و در 39 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
ارزش : مفهومی که بازارياب بايد همواره درنظر گيرد:
منافع: جمع مطلوبيت ها)احساس رضايت يا خشنودی خاطر استفاده از محصول( و تجربيات خوشايند مشتری از کالا، خدمات، کارکنان، سوابق و شهرت شرکت.
هزينه ها: پولی، زمانی، انرژی، روانی، هزينه فرصت برای افزايش ارزش تحويل شده به مشتری می توان به مزايای مالی، اجتماعی افزود و وابستگی ساختاری بين شرکت و مشتری ايجاد کرد و يا از هزينه های مشتری کاست.
مصرف کننده با توجه به پنداشتی که که درباره ارزش نسبی محصولات دارد اقدام به خريد آنها می کند. او حتی ارزش کارکردن با شرکت را با ديگر شرکت ها مقايسه می کند و آنگاه سازمانی را انتخاب می کند که ارزش و اعتبار بيشتری به وی ببخشد.
ارزش برای مشتری ،
 یعنی تفاوت بین ارزش حاصل از داشتن و به مصرف
 رسانیدن یک محصول و هزینه هایی را که باید برای کسب
 آن به پردازد .
مزيت هايی که از جانب مشتری مهم باشد،  متمايز کننده محصولات ما از رقبا باشند،  عامل برتری محصولات باشند،  برای مشتريان قابل فهم بوده و استطاعت پرداخت آن را داشته باشند همچنين برای ما و مشتری سودآور باشد.
و . . .
دسته بندی: وب و برنامه نویسی » آموزش تجارت الکترونیک

تعداد مشاهده: 9831 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 39

حجم فایل:565 کیلوبایت

 قیمت: 51,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 39 اسلاید، قابل ویرایش.