هدفهای ارزشیابی عملکرد کارکنان1- اولین و مهمترین هدف، آگاه ساختن کارکنان از نحوه کار کردن، انجام دادن وظایف و مسئولیتها و رفتارهای آنان است2- تشخیص نیازهای آموزشی کارکنان3- ایجاد یک نظام منطقی تشویق و تنبیه4- ایجاد شیوه صحیح نقل و انتقالات و ترفیعات5- تهیه طرحهای پرداخت بر اساس بهره وری6- طراحی صحیح مشاغل7- رفع نارسایی های مربوط به شیوه های نیرویابی، جذب و گزینش8- ایجاد عدالت استخدامی9- تقویت نظام ارتباطی میان مدیران و کارکنان در سازمانمعیارهای ارزشیابی1- معیارهای کاریشرایطی که برای موفقیت آمیز بودن کار لازم است2- معیارهای اخلاقیصفات و خصوصیات خوب انسانی3- معیارهای ارزشیریشه در جهان بینی انسان دارندفهرست مطالب و اسلایدها:هدفهای ارزشیابی عملکرد کارکنانمعیارهای ارزشیابیارزشیابی عینی است یا ذهنی؟انحرافات در ارزشیابی عملکرد کارکنانخطای هاله ایخطای گرایش به مرکزسختگیری های بی موردمعیارهای فرهنگی ارزیابگرایش به تبعیضتاثیر رفتارهای آخر سال کارکنانچه کسانی باید ارزشیابی کنند؟فنون ارزشیابی عملکرد
تعداد مشاهده: 6977 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: .ppt
تعداد صفحات: 28
حجم فایل:149 کیلوبایت