پاورپوینت انواع پیشگیری و غربالگری

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت انواع پیشگیری و غربالگری دارای 14 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 14 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


قسمتی از متن نمونه:


) پیشگیری نخستین یا ابتدایی (Primordial)، که موضوع آن جلوگیری از پیدایش و برقراری عوامل خطرزای بیماری است ۲) پیشگیری سطح اول (Primary)، که بر پیشگیری از بروز بیماری در اشخاص سالم توجه دارد ۳) پیشگیری سطح دوم (Secondary)، که بر کسانی که بیماری در آنها ظاهر شده است توجه دارد و به عبارت دیگر به مرحله قبل از بروز علایم بالینی مربوط است و موضوع آن کشف به موقع و درمان بیماریها قبل از ایجاد علایم و نشانیهای واضح بالبی است با پیشگیری سطح سؤم (Tertiary)، که مربوط به مراحل پیشرفته بیماری یا ایجاد ناتوانی است و عبارت است از کاهش ناتوانی معلول بیماری و کوششهایی که برای برگرداندن اعمال اعضاء و دستگاهها به حالت موثر به کار گرفته میشود. این سطوح در شکل شماره ۱ در رابطه با سیر طبیعی بیماری نشان داده شده است.
دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 7769 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:2,297 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت انواع پیشگیری و غربالگری دارای 14 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد اسلاید : 14 اسلاید
    فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس