3 نکته طلایی برای کسب پول بیشتر

دسته بندي : کتاب » کتاب صوتی
در مدار ثروت یک گام جلوتر از دیگران باشیم

رسیدن به پول و ثروت یکی از بزرگترین آرزوهای بشر امروزی است.اگر از بسیاری از افراد سوال کنید که در زندگی خود به دنبال چه چیزی هستید و چه چیزی را بیشتر از هر چیزی میخواهید بیش از 98 درصد جواب این سوال بصورت مستقیم و غیر مستقیم به پول و ثروت ختم میشود.کمتر کسی پیدا میشود که در زندگی خود به دنبال کسب پول و ثروت نباشد و یا در خیال خود آرزوی ثروتمند شدن را نداشته باشد.

اکثر افراد به دنبال رسیدن به پول و ثروت هستند تا از آن طریق بتوانند به اهداف و آرزوهای خود دست یابند.بعضی میخواهند از نظر مالی در رفاه و آسایش باشند و هیچ وقت نگرانی مالی نداشته باشند.عده ای میخواهند خود و خانواده شان امنیت اقتصادی بیشتری داشته باشند و بتوانند بهتر زندگی کنند.

بعضی هم دوست دارند خانه و یا ماشین مورد علاقه خودشان را بخرند و یا سفرهای هیجان انگیز داشته باشند.به هر حال فرقی ندارد همه بگونه ای به دنبال رسیدن به پول و ثروت هستند تا از طریق آن به چیزهایی که میخواهند دست پیدا کنند.

اینکه بعضی میگویند پول و ثروت خوشبختی نیست و معیار زندگی موفق نیست در جواب این افراد باید بگویم پول آنقدر مهم است که اگر آن را نداشته باشید حتما از گرسنگی خواهید مرد.

پول و ثروت میتواند نحوه زندگی شما را تغییر دهد و برای شما خوشبختی و آسایش را به ارمغان آورد.
به همین علت است که هر کسی به طریقی در تلاش برای بدست آوردن پول و ثروت است.همچنین بدست آوردن پول یکی از اهداف مهم روزانه همه ماست تا وسیله آن بتوانیم خواسته و نیازهایمان را بر آورده کنیم.

یه سوالی ازت دارم:

آیا تا حالا شده که از خودت بپرسی چرا ثروتمندان هر روز ثروتمندتر میشوند؟
آیا خودت هم دوست داری که جزء ثروتمندان یا حداقل در کسب پول و ثروت چند گام جلوتر از افراد معمولی باشی؟
آیا مایلی با رازهای مهم پولدار شدن آشنا بشی؟
آیا دوست داری به وجود ثروت ساز تبدیل بشی؟
راجع بهشون فکر کن دوست من...
امام علی(ع) فرموده: رزق و روزی بر دو نوع است.یکی رزقی که ما به دنبالش میریم و دیگری رزقی هست که اون به دنبال ما و به سوی ما میاد.
چقدر دوست داری به فردی تبدیل بشی که این رزق و روزی هست که به دنبال تو بگرده؟
چقدر میخوای که به فردی تبدیل بشی که در مسیر کسب ثروت بهش الهام بشه و بواسطه این الهام ها رفته رفته ثروتمندتر از قبل بشه؟

اگه میخوای سطح بالاتری از موفقیت رو تجربه کنی اگه دوست داری به مدارهای بالاتری برسی و نکات لازم در کسب و کار رو بدونی و جزء 5 درصد افراد موفق جهان بشی ازت میخوام همین الان روی دکمه خرید زیر کلیک کنی و آینده بهتری برای خودت بسازی...
دسته بندی: کتاب » کتاب صوتی

تعداد مشاهده: 25590 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: zip

حجم فایل:58,117 کیلوبایت

 قیمت: 56,250 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلودی رو بعد از اینکه از حالت فرشرده خارج کردید شامل 5 درس صوتی در قالب 5 فایل به مدت 1 ساعت و 50 دقیقه می باشد.