پاورپوينت درك و بيان

دسته بندي : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها
پاورپوینت درك و بيان
دارای 55 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

قسمتی ازمتن اسلایدها :
درك و بيان 2 مشخصات عمومي پروژه: برج بین الملل تهران با زیربنای کل 220،000 متر مربع در تهران واقع شده است.
این برج با سه بال پهناور در 56 طبقه که مشتمل بر 572 واحد است دارای 43 آپارتمان سوئیت، 172 آپارتمان دوخوابه، 313 آپارتمان سه خوابه، 16 آپارتمان چهارخوابه ، 11 آپارتمان پنت هاوس تریپلکس و 17 واحد تجاري در همکف می باشد. موقعيت پروژه برج بلند مرتبه تهران در ميان 4 شاهراه حیاتی شهر، بر دامن البرز سر به ابرهاي آسمان می ساید.
این پروژه در ضلع شمالي بزرگراه حکیم واقع شده است، در حالی که از غرب به بزرگراه شیخ بهایی جنوبی و از شرق مشرف به بزرگراه کردستان با دسترسی مناسب به نقاط مختلف شهر بزرگ تهران قرار گرفته است موقعیت برج تهران بر روی نقشه: موقعيت برج در تلاقي بزرگ راه‌هاي اصلي و مهم شهر تهران، دسترسي مناسبي براي ساكنين به نقاط مختلف را فراهم كرده است.
به لحاظ تأمين حداكثر نما و نور با توجه به محدوديت زمين انتخاب طرحي شكسته كه در قالب حجمي پايدار هم از نظر استيك (زيبايي شناسي) و هم از نظر پايداري سازه‌اي مناسب باشد ، معماري را بسمت انتخاب سطح مقطع ستاره سه پر رهنمون نمود.
ايجاد وحدت بصري لازم در نما و در نظر گرفتن مسائلي نظير فشار باد و شرايط اقليمي از نظر تابش آفتاب و همچنين سرعت در اجرا استفاده از مدول‌هاي تيپ شده و پيش ساخته را در طراحي نما مطرح نمود.
به لحاظ ايجاد جذابيت بصري تنها در پايه برج در ارتفاعي كه بيشتر براي ناظر مستقر در پايين دست قابل ديد است، با ايجاد يك رواق (كلوناد) دايره‌اي شكل كه ارتباط دهنده بخش‌هاي مختلف ورودي و محوطه و تأسيسات رفاهي و خدماتي است، جذابيت و تنوع بخشي لازم معماري در نظر گرفته شده است. شاخص‌های مهم و بی‌نظیر این برج عظیم ترین و مرتفع ترین برج مسکونی ایران با بیش از 160 مترارتفاع و زیربنای ساخت 220 هزار متر مربع مقاوم در برابر زلزله های عظيم (دوره بازگشت 475 ساله و 2475 ساله ) محوطه باز و فضای سبز وسيع ديد وسيع با چشم اندازی باز به نقاط مختلف شهر تهرانپ نورگیری مناسب فضاهای آپارتمانی استفاده از مصالح و تجهيزات مرغوب مطابق با استانداردهاي بين الملليواقع شدن در قلب شاهراههای اصلی تهران و دسترسی آسان به تمامي نقاط شهر امكانات رفاهي عمومي 1.
زمين ورزشي و بازي كودكان2.
لابی براي هر بال و يك لابي عمومي3.
سالن بدنسازي سرپوشيده جداگانه مخصوص خانمها و آقايان4.
استخرهاي شناي سرپوشيده همراه با سونا و جكوزي جداگانه مخصوص خانمها و آقايان5.
مسيرهاي تردد ويژه معلولين و سالمندان6.
زمين تنيس7.
دسته بندی: مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

تعداد مشاهده: 5691 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

حجم فایل:6,370 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پاورپوینت درك و بيان
    دارای 55 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.