پروپوزال بررسي تأثیر ابعاد کیفیت زندگی کاری بر رضایت کارکنان دستگاه های اجرایی استان گیلان

دسته بندي : مباحث رشته ها » پروپزال
پروپوزال بررسي  تأثیر ابعاد کیفیت زندگی کاری بر رضایت کارکنان دستگاه های اجرایی استان گیلان  دارای 39صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: بررسي  تأثیر ابعاد کیفیت زندگی کاری بر رضایت کارکنان دستگاه های اجرایی استان گیلان

تعداد صفحه: 39صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...




پروپوزال مدیریت دولتی منابع انسانی
عنوان: بررسي  تأثیر ابعاد کیفیت زندگی کاری بر رضایت کارکنان دستگاه های اجرایی استان گیلان
بیان مسأله
وقتی واژه مسأله را بیان می کنیم لزومأ منظور این نیست که در جریان کارها مشکل جدی وجود دارد که باید بی درنگ بر طرف شود مسأله می تواند تنها وجود علاقه به یک موضوع باشد که یافتن پاسخهایی در بارۀ آن به بهتر شدن یک وضعیت کمک می کند و از این رو، شایسته است مسأله را هر گونه وضعیتی بدانیم که در آن،شکافی میان حالت موجود و حالت مطلوب وجود دارد. تعریف مسأله می تواند هم مسایل و مشکلات موجود در وضعیت جاری و هم تلاش برای دست یابی به حالات آرمانی سازمان را در بر گیرد(سکاران،1390،ص56).
ویرتز  و  بِیتسون   اظهار داشته اند، رضایت حاصل یک بخش شناختی و یک بخش عاطفی (احساسی ) از ارزیابی یک فرایند مصرف می باشد که هردوي آن ها در مدلسازي رفتار مصرف کننده در طراحی خدمات، با ارزش و ضروري است . همچنین الیور عقیده دارد؛ احساس به موازات قضاوت هاي شناختی متنوع در ایجاد رضایت نقش ایفا می نماید و براي درك فرایند مصرف مشتریان  ضرورت دارد  . بنابراین، بعضی شاخص هاي رضایت، بعد شناختی و بعضی دیگر طبیعت احساسی و تأثیرپذیر آن را نشان می دهند.  ولی در اکثر تحقیقات به عمل آمده، دیدگاه عاطفی یا احساسی پذیرفته شده است (وزيرزنجاني و همكاران،1389(. رضايت شغلي به برداشتي كه فرد از كار خود دارد اشاره مي كند.درباره رضايت شغلي نظريه هاي گوناگوني ارايه شده است. همچنين عوامل زمينه ساز و ايجاد كننده رضايت شغلي متنوع و متعددند كه مي توان آن ها را به جنبه هاي دروني شامل ويژگي هاي شخصيتي، احساسات عاطفي و حالت هاي هيجاني و جنبه هاي بيروني شامل شرايط و ويژگي هاي سازماني، اجتماعي و فرهنگي دسته بندي كرد(cherose,2006). از نظر شلي و همكاران (2003) رضايت شغلي نتيجه ادراك كاركنان از چگونگي برآورده شدن انتظارات مهم آن ها توسط شغل آن هاست. آن ها دو جنبه مهم براي رضايت شغلي در نظر گرفته اند: اول اينكه رضايت شغلي يك پاسخ احساسي به شرايط كار است و دوم اينكه رضايت شغلي را مي توان از طريق چگونگي دست يابي به اهداف يا برآورده شدن انتظارات تعيين كرد. زماني كه مي گوييم يك فرد رضايت شغلي بالايي دارد در حقيقت منظور ما اين است كه او به ميزان زيادي شغل خود را دوست داشته، احساسات مثبتي نسبت به آن دارد و از طريق آن توانسته است نيازهاي خود را ارضا كند(Appleton et al,1998؛Ford,2002).
دسته بندی: مباحث رشته ها » پروپزال

تعداد مشاهده: 6192 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 39

حجم فایل:59 کیلوبایت

 قیمت: 67,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پروپوزال بررسي تأثیر ابعاد کیفیت زندگی کاری بر رضایت کارکنان دستگاه های اجرایی استان گیلان دارای 39صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.