داده كاوي چيست و چرا آنرا به كار مي بريم

دسته بندي : مباحث رشته ها » آمار
تحقيق داده كاوي چيست و چرا آنرا به كار مي بريم
 متشکل از 144 صفحه ، در قالب word  قابل ويرايش و اماده پرينت

بخشی از محتوا ::
 بسياري از فروشگاهها پس از گذشت يك ربع قرن از آغاز فعاليت، هنوز مشتري وفادار خود را دارند. اين وفاداري تصادفي نيست. اداره كنندگان اين فروشگاهها به سلايق و نيازهاي مشتريان خويش واقف شده اند و توان مالي خريد آنها را مي شناسند. وقتي كسي از آنها راهنمايي بخواهد پاسخ آنها براساس دانش اندوخته شان در مورد ذائقه و بودجه آن مشتري و همچنين دانش شان در باره محصولات خودشان خواهد بود.
افرادي كه به اين فروشگاه رفت و آمد دارند در مورد كالاهاي آن فروشگاه چيزهاي زيادي مي دانند. هر چند اين دانش يكي از دلايل آنها براي ايجاد خريد از آنجاست و به همين دليل به فروشگاه هاي ديگر نمي روند ولي داشتن اطلاعات خودماني و صميمانه در باره هر شخص آنها را مشتري دائمي آنجا مي كند و به يك مغازه مشابه ديگر در آنطرف خيابان و روبروي همين فروشگاه نمي روند و برخوردار بودن اين فروشگاه از اطلاعات خودماني و صميمانه در باره هر شخص آنها را مشتري دائمي آنجام مي كند . يك مغازه مشابه ديگر مي تواند در آنطرف خيابان و روبروي همين مغازه باز شود ولي ماهها و حتي سالها طول مي كشد تا آنها به اين سطح از دانش در باره مشتريانشان دست يابند.
طبيعتاً تجارتهاي كوچكي كه مديريت خوبي دارند مي توانند به نحوه ايجاد رابطه با مشتريانشان پي ببرند. آنها با گذشت زمان در باره مشتريانشان به چيزهاي بيشتر و بيشتري پي خواهند برد و از آن دانش براي خدمت بهتر به مشتريان استفاده خواهند نمود و نتيجه كار، مشتريان وفادار و خرسند و تجارتهاي سودآور خواهد بود.
شركتهاي بزرگ با صدها هزار يا ميليونها نفر مشتري از مزيت برقراري روابط شخصي حقيقي با تك تك مشتريانشان بي بهره اند. اين موسسات عظيم بايد به وسايل ديگري براي برقراري رابطه با مشتريانشان تكيه نمايند. آنها بايد ياد بگيرند كه از آنچه كه به وفور دارند يعني داده هايي كه از طريق تعامل با تك تك مشتريان به دست آمده است نهايت بهره را ببرند. اين كتاب در مورد تكنيكهاي تحليلي بحث ميكند كه براي تبديل داده هاي مشتريان به دانش در باره مشتريان استفاده ميشود.
دسته بندی: مباحث رشته ها » آمار

تعداد مشاهده: 7991 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

حجم فایل:2,454 کیلوبایت

 قیمت: 18,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    تحقيق داده كاوي چيست و چرا آنرا به كار مي بريم
    متشکل از 144 صفحه ، در قالب word قابل ويرايش و اماده پرينت