طرح توجیهی کارآفرینی تولید انواع جوراب

دسته بندي : کارآفرینی » صنعتی
دانلود طرح توجیهی کارآفرینی تولید انواع جوراب
در قالب فایل pdf و متشکل از 55 صفحه قابل استفاده و آماده پرینت ؛

توضیح محتوا ::

جوراب پوششي از پا و يا قسمتي از ساق پا  مي باشد كه معمولاً امروزه بصورت حلقوي پودي توليد مي شود و داراي اشكال، طرح ها و جنس هاي مختلف مي باشد. با توجه به عوامل ياد شده جوراب هاي تهيه شده داراي كاربردهاي مختلف از جمله كاربرد روزانه، ورزشي، فانتزي، زنانه، بچه گانه و مردانه و... مي باشد.

علاوه بر موارد ياد شده با توجه به فصل نيز جوراب ها داراي تنوع مي باشند تا در فصول سرد پاها را در برابر سرما حفاظت نموده و در تابستان علاوه بر محافظت از پا، سبك و راحت باشد.

تقسيم بندي انواع جوراب ها بر اساس معيارهاي مختلفي انجام مي گيرد كه مهمترين اين معيارها نوع مصرف جوراب، اندازه جوراب، مواد مصرفي در توليد جورراب و نوع بافت مي باشد. البته چنانچه اشاره شد.

شرايط زماني استفاده از جورابها(تابستانه، زمستانه) هم كه بستگي به ضخامت و نوع بافت جوراب خواهد داشت نيز مي تواند به عنوان يك معيار تقسيم بندي حائز اهميت باشد.

 در سال 1589 اولين ماشين جوراب بافي  توسط ويليام لي ساخته شد كه بافت يك رج بطور همزمان توسط كليه سوزنها انجام مي گرفت. شروع توسعه صنعت ساخت ماشين هاي حلقوي پودي در انگلستان پي آمدي بر اختراع ماشين هاي جوراب بافي به شمار مي آيد. به هر حال پس از اين تحول در مدت زمان كوتاهي 7 كارگاه جوراب باقي احداث گرديد و تا سال 1727  تعداد ماشين هاي بافت آن به 8000 دستگاه افزايش يافت. مكانيزم ماشين هاي بافندگي تا قبل از سال 1864  به كمك نيروي محركه دستي بوده و از آن به بعد نيروي محركه الكتريكي به كار گرفته شد. در ايران نيز فعاليت اين صنعت در سال 1290  شمسي با احداث اولين واحد جوراب باقي در محل شمس العماره آغاز گرديد.

امروزه توليد جوراب نيز به يك صنعت بزرگ تبديل شده است. براي مثال امروزه جوراب ها نيز تخصصي شدند. بطوريكه براي خواب ورزش مدرسه بازي كردن كار كردن كارهاي صنعتي و... جورابهاي متنوعي عرضه  ميشود.       

عناوین مهم این مقاله بررسی و ارائه استانداردهای ملی و بین المللی, توضیح موارد مصرف و کاربرد, بررسی اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و خارجی, بررسی روند صادرات, بررسی اجمالی تکنولوژی و سرمایه ی مورد نیاز , پیشنهاد منطقه ی مناسب برای اجرای این طرح, بررسی حمایت های اقتصادی و بازرگانی و وضعیت عرضه و تقاضای آن می باشد.
دسته بندی: کارآفرینی » صنعتی

تعداد مشاهده: 18822 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 55

حجم فایل:755 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    طرح کارآفرینی صنعتی از معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر

    دانلود طرح توجیهی کارآفرینی تولید انواع جوراب
    در قالب فایل pdf و متشکل از 55 صفحه قابل استفاده و آماده پرینت ؛