طرح توجیهی کارآفرینی تولید چرم کراست (crust)

دسته بندي : کارآفرینی » صنعتی
طرح توجیهی کارآفرینی  چرم کراست (crust)
در قالب فایل pdf و متشکل از 50 صفحه آماده پرینت


شامل ::
طبقه بندي كراست بر اساس پارامترهای مختلف از جمله نوع پوست مصرفی در تولید آن و نيز تكنولوژي ساخت و كاربرد نهائي آن انجام ميپـذيرد. در ايـن طـرح هـدف تولبـد كراسـت سـبك از                                                                                                    سالامبور بزي و گوسفندي ميباشد( سالامبور به پوستي اطلاق می گردد كه بر آن عمليـات خيـساندن، آهـك زني، موزدائي، آهك زدائي، آنزيم دادن و اسيدي كردن انجام گرفته باشد).                                                                                       

چرم و مصنوعات چرمي كه بعنوان محصولات پائين دستي كراست مي باشـد ، در دسته كالاهـاي مـصرفي می باشد اگرچه  درعرصــه مــصرف چــرم و مــصنوعات چرمــي، كالاهــاي رقيبــي ماننــد انــواع چرم هــاي  مصنوعي (پليمري) مطرح ميباشند، اما برتري ويژگي ها، خصوصيات و كيفيت چرم طبيعي موجب حفظ بـازار مناسبي براي آن درعرصه داخلي و صادراتي گرديده است كه مستقيماً بـه بـازار مـصرفي انـواع سـالامبور،  كراست و چرم نهائي منتقل شده است.   

گستردگي و تنوع منابع پوست سبك اعم از گوسفندي و بزي و نيـز توزيـع و پراكنـدگي ايـن منـابع در كشور بهمراه هزينه هاي پائين سرمايه گذاري براي تبديل اين منـابع بـه چـرم، احـداث واحـدهاي كوچـك صنعتي را در بخش هاي زير كاملاً توجيه پذير نموده است:
تولید سالامبور از پوست خام
تولید وت بلو از  سالامبو
تولید کراست از وت بل
توليد چرم نهائي از كراست 

از ديگر مزاياي احداث طرح توليد كراست مي توان به داخلي بودن اغلب تجهيزات مورد نياز و وجود نيروهاي متخصص در كشور اشاره نمود.
                                                                                                                                                                                                 
عناوین مهم این مقاله بررسی و ارائه استانداردهای ملی و بین المللی, توضیح موارد مصرف و کاربرد, بررسی اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و خارجی, بررسی روند صادرات, بررسی اجمالی تکنولوژی و سرمایه ی مورد نیاز , پیشنهاد منطقه ی مناسب برای اجرای این طرح, بررسی حمایت های اقتصادی و بازرگانی و وضعیت عرضه و تقاضای آن می باشد.
دسته بندی: کارآفرینی » صنعتی

تعداد مشاهده: 9222 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 50

حجم فایل:629 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    طرح توجیهی کارآفرینی چرم کراست (crust)
    در قالب فایل pdf و متشکل از 50 صفحه آماده پرینت