طرح توجیهی کارآفرینی تولید کفش چرمی

دسته بندي : کارآفرینی » صنعتی
طرح توجیهی کارآفرینی  تولید کفش چرمی
در قالب فایل pdf و متشکل از 49 صفحه آماده پرینت


شامل ::

اين پاي پوش در گذشته قطعه به صورت دستي توليد شده كه با گسترش تكنولوژي و ماشيني شدن صنايع مختلف، امروز صنعت توليد كفش نيز از اين تكنولوژي بي نصيب نمانده است . گرچه كفش دوست دوز هنوز هم حرف اول را از نظر كيفيت و مرغوبيت مي زند اما به علت پايين بودن راندمان توليد عليرغم كيفيت مطلوب و بالايي كه دارد، در جامعه ماشيني نمي تواند توجيه اقتصادي داشته باشد به  همين ترتيب ديده مي شود كه هرچه جامعه به سمت ماشيني شدن و توليدات بيشتر پيشرفت نمايد به همان نسبت از صنايع هنرهاي دستي جدا و فاصله مي گيرد. اما آنچه كه امروز براي صنعت شناخته شده اين است كه اگر قرار باشد هر صنعتي به طرف  توليد انبوه حركت نمايد و در بازار مصرف حرف اقتصادي براي عرضه كردن داشته باشد، اجباراً بايد به طرف صنعتي  كردن و ماشيني نمودن توليدات حركت نمايد.  
در اين تحقيق به بررسي و طبقه بندي انواع كفش چرمي كه جهت پاي پوشي استفاده مي شود پرداخته مي شود. انواع كفش چرمي را مي توان براساس موضوعات زير طبقه بندي كرد:                                                                                                 

 الف) انواع كفش از نظر مصرف كنندگان

ب) انواع كفش از نظر فرآيند

 ج) انواع كفش از نظر مواد اوليه مصرفي

 

 

اهميت استراتژيكي كالا در دنياي امروز :  پاهاي انسان يكي از مهم ترين اعضاي بدن انسان مي باشد كه هر روزه فعاليت بسيار زيادي را دارد. توجه به اين عضو حياتي سبب مي شود تا مشكلات جسمي ايجاد شده براي  آن خصوصاً در سال هاي پيري، تا حدود زيادي كاهش يابد. استفاده از كفش مناسب سبب مي شود تا راحتي اين عضو بيشتر شده و اسيب وارده به پا در گذر زمان بر روي آن كاهش يابد. كفش چرمي علاوه بر داشتن راحتي بيشتر به دليل استفاده از چرم طبيعي سبب مي شود حساسيت ها و بيماري هاي پا تا حدود زيادي كاهش يابد. اين در حالي است كه در كفش هاي معمولي به دليل توليد ماشيني اين گونه از كفش ها و استفاده از پليمرها به جاي مواد طبيعي، مشكلات ايجاد شده بر روي پا زياد مي باشد.

 

عناوین مهم این مقاله بررسی و ارائه استانداردهای ملی و بین المللی, توضیح موارد مصرف و کاربرد, بررسی اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و خارجی, بررسی روند صادرات, بررسی اجمالی تکنولوژی و سرمایه ی مورد نیاز , پیشنهاد منطقه ی مناسب برای اجرای این طرح, بررسی حمایت های اقتصادی و بازرگانی و وضعیت عرضه و تقاضای آن می باشد.

دسته بندی: کارآفرینی » صنعتی

تعداد مشاهده: 9196 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 49

حجم فایل:518 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    طرح توجیهی کارآفرینی تولید کفش چرمی
    در قالب فایل pdf و متشکل از 49 صفحه آماده پرینت