طرح توجیهی کارآفرینی تولید کیف

دسته بندي : کارآفرینی » صنعتی
طرح توجیهی کارآفرینی  تولید کیف
در قالب فایل pdf و متشکل از 46 صفحه آماده پرینت


شامل ::

اين نوع كيف جهت حمل وسايل و اسناد ومدارك به كار مي رود كه در هنگام حمل به وسايل داخل آن آسيبي وارد نشود . البته كاربرد عمده ي آن در حمل منابع و لوازمالتحرير مورد استفاده جهت تحصيل و يا تدريس مي باشد .  البته اين واحد توانايي توليد انواع  كيف از نوع مدرسه ، پول و ... را نيز خواهد داشت.

طبقه بندي اين نوع كيف بر اساس شكل، كاربرد و جنس صورت مي گيرد. البته انواع كيف ها تفاوت چنداني با هم ندارند به عنوان مثال در كيف از نوع مدل ديپلم،دسته كيف از جنس غالب فلزي (آهني) مي باشد . اما در مدل  اكولاك جنس غالب دسته و پايه هاي آن پلاستيكي مي باشد . به همين نحو ساير اجزا در طراحي و ساخت داراي انواع مختلف هستند.

با افزايش سطح آگاهي مردم و رغبت روزافزون آنها به كسب علم و دانش، سالانه بر تعداد محصلين دانشجويان كشور افزوده مي شود كه يكي از پيامدهاي آن استفاده از انواع كيف مخصوص حمل لوازم التحريرمي باشد. از جمله عوامل مؤثر در افزايش مؤثر در افزايش ميزان مصرف داخلي اين نوع كالا افزايش جمعيت ها است كه تأثير شگرفي در ميزان تقاضاي سالانه آن دارد. عمده مصرف اين كالا در دانشگاه ها و دبيرستان است.

با پيشرفت جامعه بشري و پي بردن به اهميت تحصيل در دنياي امروز، نياز به اين محصول بيش از پيش نمايان شده و مردم دنيا با انواع كيف و ديگر توليدات مرتبط با آن به  عنوان يك كالاي ضروري سر و كار دارند. از اين رو نياز به احداث كارخانجات جديد و همچنين  بهبود كيفيت اين محصول در هر كشوري لازم مي باشد.

 

 عناوین مهم این مقاله بررسی و ارائه استانداردهای ملی و بین المللی, توضیح موارد مصرف و کاربرد, بررسی اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و خارجی, بررسی روند صادرات, بررسی اجمالی تکنولوژی و سرمایه ی مورد نیاز , پیشنهاد منطقه ی مناسب برای اجرای این طرح, بررسی حمایت های اقتصادی و بازرگانی و وضعیت عرضه و تقاضای آن می باشد.
دسته بندی: کارآفرینی » صنعتی

تعداد مشاهده: 8368 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 46

حجم فایل:550 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    طرح توجیهی کارآفرینی تولید کیف
    در قالب فایل pdf و متشکل از 46 صفحه آماده پرینت