طرح توجیهی کارآفرینی تولید و بافندگی پارچه پنبه ای

دسته بندي : کارآفرینی » صنعتی
طرح توجیهی کارآفرینی تولید و بافندگی پارچه پنبه ای
در قالب فایل pdf و متشکل از 47 صفحه آماده پرینت


شامل ::

متقال كليه پارچه هاي پنبه اي خام تكميل نشده اي است كه بسته به نوع مصرف در  عرض هاي مختلفي توليد و پس از تكميل به اسا مي مختلف تجاري چيت، چلوار، آستري، دبيت، وال، ململ، پوپلين، ملحفه اي، پرده اي و ... به بازار عرضه مي گردند.

هرچند  اين  واحد  براي  توليد  انواع  پارچه هاي  سبك  پنبه اي،  مخلوط  پنبه  و  الياف  مصنوعي  مناسب مي باشد اما با توجه به اهميت الياف پنبه به خاطر طبيعي بودن و خصوصيات خاص آن ، در اين طرح تنها  توليد  پارچه هاي  صد  در  صد  پنبه اي  شامل  چلوار،  چيت،  دبيت،  پاتيس،  ملحفه اي  مورد  توجه  است.  اين  پارچه ها بعد از انجام عمليات تكميل و رنگرزي و چاپ داراي مشخصات زيرخواهند بود:

چلوار:  عبارت است از پارچه پنبه اي كه سفيد و تكميل شده باشد. معمولاً در عرض 90  سانتي متر بافته  مي شود. اما در عرض هاي ديگر نيز مورد استفاده قرار مي گيرند.

چيت:  عبارت است از پارچه پنبه اي كه سفيدگري و چاپ و تكميل شده باشد.

پاتيس:  عبارت است از پارچه پنبه اي سفيد شده كه با رنگ هاي روشن رنگ شده باشد.

دبيت: عبارت است از پارچه پنبه اي سفيد شده كه با رنگ هاي تيره رنگ شده باشد.

ملحفه اي: عبارت است از پارچه پنبه اي سفيد شده كه به صورت ساده چاپ مي شود. يا بسته به طرح چاپ آن مي تواند با زمينه رنگي باشد. علاوه بر پارچه هاي فوق الذكر، پارچه هاي ديگري نيز از الياف صد در صد پنبه  توليد مي گردند كه در اين طرح چندان مورد توجه قرار نمي گيرند اما در صورت داشتن  سفارش ، اين واحد توانايي توليد آنها را نيز خواهد داشت.

عناوین مهم این مقاله بررسی و ارائه استانداردهای ملی و بین المللی, توضیح موارد مصرف و کاربرد, بررسی اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و خارجی, بررسی روند صادرات, بررسی اجمالی تکنولوژی و سرمایه ی مورد نیاز , پیشنهاد منطقه ی مناسب برای اجرای این طرح, بررسی حمایت های اقتصادی و بازرگانی و وضعیت عرضه و تقاضای آن می باشد.
دسته بندی: کارآفرینی » صنعتی

تعداد مشاهده: 8179 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 47

حجم فایل:552 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    طرح توجیهی کارآفرینی تولید و بافندگی پارچه پنبه ای
    در قالب فایل pdf و متشکل از 47 صفحه آماده پرینت ؛


  • گالری تصاویر :
    تغییر عکس