طرح توجیهی کارآفرینی تولید نخ خیاطی و گلدوزی

دسته بندي : کارآفرینی » صنعتی
طرح توجیهی کارآفرینی با موضوع تولید نخ خیاطی و گلدوزی
در قالب فایل pdf و متشکل از 42 صفحه + آماده پرینت
شرحی از محتوا ::
در خصوص مواد اوليه نخ خياطي و گلدوزي  نيز از سه نوع الياف مصنوعي، الياف طبيعي و الياف بازيافتي استفاده مي شود. انواع الياف طبيعي كه در تهيه نخ دوخت كاربرد دارند عبارت است از پنبه، پشم، ابريشم، رامي، كتان، كرك و كشمير كه در اين ميان پنبه و ابريشم كاربرد بيشتري در توليد نخ خياطي و گلدوزي  دارند. الياف بازيافتي مورد مصرف نيز شامل ويسكوز ريون، استات و تري استات است كه معمولاً از ويسكوز ريون يا ابريشم مصنوعي در گلدوزي استفاده مي گردد.

در ميان  الياف مصنوعي  الياف پلي استر و نايلون  جهت  توليد  نخ  دوخت  به كار  برده  مي شود. اما در تقسيم بندي ساختماني مي توان دو دسته نخ هاي دوخت فيلامنتي و ريسيده شده اشاره كرد. از طرف ديگر نخهاي خياطي و گلدوزي  بسته به نوع كاربرد مي توانند در نمرات و تعداد لاهاي متفاوت تهيه و توليد شوند و ميزان تاب اعمالي به نخ هاي تك لا و چندلا نيز در ساختمان ظاهري نخ و برخي خواص فيزيكي آن تأثير مي گذارد.

از  بين  روش هاي مختلف ريسندگي  نيمه فاستوني براي توليد  نخ هاي دوخت  پلي استر و از روش هاي ريسندگي پنبه اي كارد شده جهت توليد نخ دوخت پنبه اي و از روش ريسندگي پنبه اي شانه شده براي توليد نخ هاي دوخت ظريف پنبه اي و گلدوزي و استفاده مي گردد. لازم به ذكر است توليد نخ هاي ريسيده شده با الياف منقطع مي تواند در دو ماشين متفاوت ريسندگي يعني ماشين ريسندگي رينگ و چرخانه اي انجام پذیرد.

عناوین مهم این مقاله بررسی و ارائه استانداردهای ملی و بین المللی, توضیح موارد مصرف و کاربرد, بررسی اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و خارجی, بررسی روند صادرات, بررسی اجمالی تکنولوژی و سرمایه ی مورد نیاز , پیشنهاد منطقه ی مناسب برای اجرای این طرح, بررسی حمایت های اقتصادی و بازرگانی و وضعیت عرضه و تقاضای آن می باشد.

دسته بندی: کارآفرینی » صنعتی

تعداد مشاهده: 8981 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 42

حجم فایل:481 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    طرح توجیهی کارآفرینی با موضوع تولید نخ خیاطی و گلدوزی
    در قالب فایل pdf و متشکل از 42 صفحه + آماده پرینت